KETO SERNIK Z GALARETKĄ POMARAŃCZOWĄ BEZ CUKRU | przepis

Dziś mam przyjemność podzielić się z Wami niezwykłym przepisem na keto sernik z pomarańczową galaretką bez dodatku cukru. Ta pyszna i zdrowa alternatywa dla tradycyjnego sernika zachwyci nie tylko miłośników diety niskowęglowodanowej, ale również wszystkich, którzy pragną delektować się smakiem słodkości bez obciążenia organizmu nadmiarem cukru.

Gotowanie z myślą o zdrowiu nie musi być nudne ani pozbawione smaku, a ten przepis na keto sernik z pewnością to udowodni. Zobaczcie, jak przygotować tę niezwykłą i apetyczną ucztę dla podniebienia!

🍰 Spód:
Zmiksowane orzechy brazylijskie, słonecznik i masło orzechowe, do tego dodałam mocne pojedyncze espresso. Wyłożyłam na spód pojemnika.

🍰 Ser:
1kg sera do serników, małe opakowanie mascarpone, 3 łyżki jogurtu greckiego, opakowanie twarogu pełnotłustego. Zmieszałam. Dodałam opakowanie mrożonych jagód. Przygotowałam opakowanie galaretki jagodowej keto (jedno opakowanie na połowę podanej porcji gorącej wody). Dodałam do sera i wymieszałam. Wyłożyłam na orzechowo kawowy spód ciasta.

🍰 Warstwa czekolady:
Rozpusciłam dwa opakowania czekolady 80% w odrobinie gorącej wody (dolewalam, aż czekolada uzyska konsystencję kremu). Wylałam na ser.

🍰 Góra:
Wyłożyłam na czekoladę owoce mrożone. Potem na nie galaretkę pomarańczową bez cukru. Przygotowana wg przepisu na opakowaniu.


Jeśli chcesz ze mną schudnąć, jedząc takie smakołyki, zapraszam do kontaktu. Przyjmuję na wizyty online i stacjonarnie (Wrocław – okolice rynku oraz Psie Pole przy Kiełczowie).

Na pierwszej wizycie stacjonarnej:
🌿 zważę Cię i wykonam analizę składu ciała,
🌿 zmierzę Cię i obliczę odpowiednie parametry,
🌿 przeprowadzę z Tobą wywiad dietetyczny i psychodietetyczny, dzięki czemu dostosujemy odpowiedni dla Ciebie plan żywieniowy i nawyki, które wesprą Cię w utracie zbędnych kilogramów.

Przyjmuję:
💥 kobiety pragnące schudnąć zdrowo i bez efektu jojo, przed ważnymi wydarzeniami takimi jak ślub, inne przyjęcie, wakacje, nowy okres w życiu, choćby po rozwodzie;
💥 mężczyzn, którzy liczą na szybkie efekty – specjalny program dostosowany do mężczyzn pozwala odzyskać zdrowie i mięśnie, ukryte pod tkanką tłuszczową;
💥 nastolatki i nastolatków z problemem zaburzeń odżywiania, ale także pragnących dobrze czuć się w swoim ciele w tym trudnym hormonalne okresie;
💥 dzieci z problemem otyłości, wspierając ich oraz ich rodziców w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych;
💥 seniorów, którzy potrzebują dużej dawki energii, aby czerpać z życia każdego dnia.

Skontaktuj się przez mojego Facebooka lub pisząc poprzez Kontakt.

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij